Benim bebeğim 3 ay 14 günlük gece uykusuna 8 de yatırıyorum 1 2 gibi uyanıyor sonrasında 4 te tekrar uyanıyor sarılık dönemini geçtiği için uykudan uyandırma dedi doktor o acıkınca uyanırmış ama bizdede meme reddi var gece çok güzel emiyor gündüz en fazla 5 dakika bu yüzden sık sık emzirmeye çalışıyorum mamayı kaşıkla veriyorum doktorun önerisiyle