Selam kızlar haftaya bebeğim 3 aylık olcak ama şu son günlerde yemesi azaldı zaten memeden çok emen bir bebek değildi hep sağıp veriyorum 3 saatte 1 100 120 CC arası vermeye çabalıyorum ama yok yemiyor etrafa bakıyor kafasını çeviriyor ağlıyor sürekli ayakta içirmeyi deniyorum direniyor resmen içmemek için bende de sabır kalmıyor tabi uyku da gece 22.30 23.00 gibi yatıyor sabah 6.5 ta kalkıyor ama öğleden sonra uykusu yarım saat falan ancak sizin nasıl merak ediyorum açıkçası bu aralar çok huysuz zaten ne uyumasında ne de yemesinde valla 😔