Ervanur55 ben de 1.5 aydan 2 aya kadar böyle düşünüyordum, annemde, kız kardeşim de, eşim de dahil herkeste susuyordu kucakta duruyordu sadece, bana da diyorlardı kokuna alıştırdın ama alakası yok diyordum bebeğim herkeste duruyor çünkü, gün boyu oda oda geziyorum uyuyana kadar, tamam uyudu daldı diyorum yerine bıraktığım gibi gözlerini açıp ağlıyordu, sonra dönence aldım beşiğe, artık uyansa da dönence ile oynuyordu hemde yarım saat 40 dakika kadar, sonra oyun halısı aldım, şimdi aynı şekilde oyun halısında zaman geçiriyor. etrafı İyice keşfetmeye başladı, istesem de kucağımda uyumuyor, durmuyor ve ben o günleri şimdiden özlüyorum, şu an 2 ay 23 günlüğüz, en önemlisi zorla uyutmuyorum artık, o ne zaman gözlerini ovuşturup esnerse uyutuyorum ve hemen uyuyor. Ve bebekler öyle bir döngü de ki, bir sabah kalkıyorsun bakıyorsunuz büyümüş, yeni bir yeteneğini gösteriyor ve ben hayranlıkla izliyorum takip ediyorum, düzelecek her şey merak etmeyin 🌸