tugbamomy Hiç sormayın bizim 3.ayimiz bir bebeğimde tam felaketti ikizi tam aksine çok sakinleşti ama diğer bebegim inanılmaz huzursuzdu 😱 Sürekli çığlık ,ağlama hatta krize giriyordu ,doktorumuz 5.aya kadar azaltarak devam edeceğini oiletti muhtemelen atak dönemi yaşıyoruz günlük değişiyor iştahı bazen artıyor bazen hiç istemiyor bazen tüm gün uyumak istiyor bazen hiç istemiyor derken 3 gündür 4.aya girdiğinden beri biraz daha sakin şükür