Dorukmomy çok fazla doktorla ve emzirme danışmanıyla görüştüm kendi doktorum da emzirmeyi destekliyor her söyleneni yaptım ama maalesef 1 hafta işe yaradıktan sonra tekrar başa sardı ve sütümün olmamasını aşırı kafaya taktım büyük ihtimalle yanlış yaptığım nokta o oldu. Ve ciddi manada moral bozukluğu yaşadım, yetememe hissi sardı bu da ister istemez bebeğimle olan iletişimimi bozdu o sebeple artık takmıyorum. Ben iyi olduğum için o da iyi daha kaliteli zaman geçiriyoruz, karnı doyuyor, mutlu daha ne olsun 😌