zeynep_krktk Blt-0505 Benim oğlumda 3 4 aylıkken kışın öksürük oldu hava verdiler o havayı verdime bin pişman oldum bronşit oldu hava aldıktan sonra kış boyunca öksürük hiç gitmedi inşallah bu kış böyle durum yaşamayız
Baloglum93 Blt-0505 hergün banyo yaptırmayın artık havalar soğudu üşütmüştür 3 günde bir yıkasanoz yeter