Kırkımız dün hastanede çıktı üç gündür bronşitten yatıyor çocuğum vermedikleri iğne serum ilaç kalmadı ben bunu bu kadar üşütecek ne yaptım ki o kadar dikkat etmeme rağmen daha nasıl bakmam gerekiyor hasta etmemem için benim yüzümden oldu diye çok üzülüyorum bakamıyorum sanki 😓