nimet_52 Nida1404 canım bilmiyorum oğlumun huysuzlugu geçti derken 2 gündür tekrar başladı ishali baya arttı yarın tekrar doktora gideceğiz bu alerji ve ishal hakkında iyice konusacağım
nimet_52 Gokcenur aynen canım ya kafam allak bullak oldu yarın doktora gidip iyice konusucam bu alerji meselesini
Semipermeable Nida1404 gecmis olsun istanbul alerji merkezine ahmet hocaya gittik, kakada kan varsa alerjiden kesin bagsederkz dedi gaita testini bizde yaptirdik bos test dedi. Abartmadan sut urunlerini tuket canim, relaktaz damla bize cok iyi gelmisti
Nida1404 Semipermeable gaitada lökosit hücreler fazla olduğu için dediler süt ve süt ürünlerini kestim yumurta kestim hii bir şey yiyemiyorum ve en kötüsü de yaşadığım yerde tanıdığım olmadığı için sabit bir doktorda kalamadım düzgün bir alerji uzmanı arıyorum bu süreç çok yordu ama Allah büyüktür geçecek inanıyorum
Zeyzey2019_ Gokcenur verdiği kalsiyumun içeriğine lütfen bakın. Bana da vermişlerdi ama içinde süt proteini olan laktoz varmış. Kızım o dönemler hiç düzelmemişti.
Gokcenur Zeyzey2019_ yok kendi de dedi bu Özel kalsiyum her kalsiyum dediğiniz gibi alerjik durumlarda kullanılmıyor
Melisa1 Nida1404 her kakası mi mukusluydu acaba yoksa bir kere mi oldu kakasinda bende şüpheleniyorum ama öyle belirti yok sadece dün kakasıni bezi acikken hızlı bir şekilde cikartti normaldi ve kan vardı çok az bugün yaptı hiçbirsey yoktu normal kakaydi kusma vs yok kilo alımı iyi şükür döküntü vs de yok sizde bir kere mi oldu kakasinda mukus nasıl belirtileriniz var banada söyler misiniz çok geçmiş olsun
Nida1404 Melisa1 teşekkür ederim benim kızımın kaka rengi yeşil mukusluydu ve fışkırtarak kakasını yapıyordu bir de çok huysuzluğu vardı gaita testi yapıldı ve lökosit hücreler fazla çıktı bu sebepten dolayı süt alerjisi teşhisi kondu ve diyete başladım kakasındaki yeşillik düzeliyor sarıya döndü gibi ama mukus hala devam etmekte 😔
Melisa1 Gokcenur bir kere mi olmustu kakada kan acaba bende dün gördüm ma nasıl desem minicik hızlı bir kaka çıkışı oldu ishal falanda değil kabızlık vardı öncesinde
Gokcenur Melisa1 yok herhalde 3 4 kere gördük hatta doktor test için göndermesi gerekirken de yaptı gördü doktor ama yinede test yaptırdı emin olmak için.. hatta makatta çatlak vs olması ihtimaline Bile baktı testin sonucunda vücududa dökmüştü ve aşırı huysuz kusma vardı böylece diyet başladı hemen
Melisa1 Nida1404 anladım çok teşekkür ederim çok çok geçmiş olsun tekrardan bizde öyle yok bir kere oldu sonra normal kaka yaptı halada öyle devam ediyor
Melisa1 Gokcenur ha anladım canim çok geçmiş olsun bizde bir kere oldu diğer şeyler yok kakasi normal
Gokcenur Zeyzey2019_ yani elimizden geleni yapıyoruz ama Bazen olmuyor yaramıyor anne sütü bile sanırım hayırlısı olsun herkes için
Gokcenur Bugün doktormla konuştum kafana göre diyetten bişi çıkarma dedi biz acaba o da mı etkiliyor diyip yapıyoruz yazıyoruz Buraya şöyle yap diye ama bilemedim her kafadan bi ses çıkıyor gibi hissediyorum böyle napcam bilemedim