Gokcenur aslında 2 3 haftayı ortalama bir süre olarak söyledim. Kızımda o dönemler 2 3 ayda sadece ufak iyileşmeler olmuştu o zaman gıda denemesi yapmıştım. Ama her denediğim gıdaya tepkileri olmuştu. Sebze ve meyvelere bile alerji geliştirmişti. Ben de deneme yapmayı ertelemiştim. Ama alerji parmak izi gibi farklıdır. Süreciniz çok daha farklı ilerleyebilir. Ayrıca sütüm kesilir diye düşünüp sütünüzü etkilemeyin. Düşünün ki maddi olarak çok zor durumdasınız ve yediğiniz gıdalar çok kısıtlı. Böyle annelerimiz var ve sütleri maşallah yetiyor bebeklerine. Siz sadece anne sütünün alerjide en iyi ilaç olduğunu düşünüp emzrebildiğiniz kadar emzirmeye çalışın. Aynı zamanda kalsiyum takviyesi almayı unutmayın. Osteocare en çok tavsiye edilen ve içinde laktoz olmayan nadir takviyelerden birisidir. Hem içinde d vitamini vs de var. Inşallah çok çabuk atlatırsınız