Bernacicek canm bu 4.ay atak baya uzun oldu sanırım 35günlükmüş şuan 33.günündeyz bitsede kurtuldak arkadaslara aynen katılıyorum sebepsiz bir mızlama şımarık ağlamalar gece saat başı kalkmalar uykuya dalamama ve uyumak ıstememe falan benide çok yordu 🙈 ama hal ve hareketleri artıkbuyudugıçnu gaıteryr bu benı cok mtlu edıyor hangı harektmın ses tonumun ne anlama geldgnı bılıyor gbı ıstahsızlk bzde de var emzırmesemm meme aklına gelmıyor oyzden saat bası memeye oturtmya calsyrum ama bazense bı tuttu mu bırakmıyor emzık gıbı kullanıyor son bıkac gundur gece uykumz eskı duzene donuyor gecıyor hrlde sevınyrum bnde🙈4ay 13gğnlğz