2balbiranne himm anladım canım , biz ateş düşürücü, ventolin ve antibiyotik kullanıyoruz şuan. Ama balgam problemi var , uyuyamıyor. Sizin kızınız biraz daha büyük galiba , bizimki 9 ay 23 günlük henüz. İnşallah bizimki de atlatır 🙏 Teşekkür ederim yorumlarınız için, Allah razı olsun sizden 🙏