2balbiranne bizde maalesef korona şüphelisiyiz ,test sonucunu bekliyoruz. Ama kızım biranda hastalandı. Dün acile götürmek zorunda kaldık , tomografi de enfeksiyon var ciğerlere dendi. Sizin kızınız da geçirmiş , nasıldı kızınız ? Ciğerlerine inmiş miydi ? Kendim için değil onun için üzülüyor ve korkuyorum. Cevap verirseniz çok sevinirim 🙏