14 aylık ikizlerim ve kız olan böyle. Yanında otursam da yetmez kucakta ve ayakta duracak. Yoksa kriz halinde ağlıyo. Meme bağımlısı üstelik yakaladığı yerde cok cok emiyo. Depresyona sokacak bu durum beni. Öyle bunaldım öyle yoruldum. En zor dönemim bu sanırım o da kucak istemesi yüzünden.