Benim kızımda 11 aylık az önce bunu düşünüyodum acaba ne zaman geçicek diye yemek yapmak resmen bi işkence sürekli pacamda mız mız ağlamakta değil hep kucağımda olma istiyor sürekli onunla ilgilenmemi istiyor ama olmuyo ki ev işi yemek mecbur bunalıyorum bazen 😒