Dn123 vallahi sormayın bende bilmiyorum 19 aylık oldu hala düşüyor falan aynen sizin gibi düşse aglasa disi falan mi kırıldı diye bakiyorum hep. O gecede kendimi o kadar suclu hissettimki kac gün ağladım yani benim yüzümden çocuğumun yüzünde belkide ömür boyu taşıyacağı bir iz kalacak diye bide 2-3 gun sonra kekelemeye başladı korktu herhalde o aksam dedim onun icinde ayrı üzülüyorum hep benim yüzümden kaldırmadım diye. Bir çamaşır sepetinin başımıza açtığı islere bakın kaldırsaydım hic bunlar olmayacaktı m