incinmissin_dedi bu hafta içi evde düştü , çenesini vurmuş parkeye. Önce öptüm ama cok ağladı. Bir baktım alt üst dudak kanıyor, geçicek annecim dedim yıkadım suyla vs. derken. Biraz sakinleşince ac agzını bakayım dedim , 2 dişi kırılmış. Hiçbir şey de yapılmıyormuş. İçim gitti, curumesinler diye dua ediyorum, daha sık temizlemeye calısıyoruz. sert seyler yedirmemeye calısıyoruz. Allah beterinden korusun cocuklarımızı..cok cok geçmiş olsun.