NisanurBolek withecru Bizde var ise bebeklerimize çok çabuk bulaştığını söyledi doktorumuz.yakın temastayız çünkü çocuklarda en büyük belirti ishal iştahsızlık ve halsizlik. çocuk doktorunuza danışmanızda fayda var bence.
Elifismail withecru cnm bizde sizin gibiydik pazartesi gunu temastan karantinaya alindik carsamba gunu bebegimi 39 derece atesle ambulansla hastaneye gorduk persembe gunu pozitif cikti
Elifismail withecru atesi çıkmıyo ama agrilari oluyo sanirim çünkü cok agliyor.. Saol cnm sizede gecmis olsun Rabbim hafif atlatanlardan eylesin insallah hepimizi
zuleyha44 Ecrin-murat-baser 10 gün önce oğlum kovid pozitif çıktı. İki gün ateşlendi götürdük test pozitif çıktı. Bebeğe ilaç vermiyorlar sadece ateş olursa calpol. Benim oğlum aşırı iştahsız oldu o dönemde ve iki kere serum yedi hastanede. Çok şükür atlattık. Çoğu bebek anlamıyormuş bile. Öncelikle rahat olun. Emziriyorsanız bu dönemde daha çok emzirin. Maskesiz yaklaşmayın ve en önemlisi temizlik konusu. Eğer yemezse huzursuz olursa doktora götürün. 14 gün takip edin. Çok geçmiş olsun bebekler hastalanmasın 😔🌸
Ecrin-murat-baser zuleyha44 inşallah sorunsuz atlatırız çok korkuyorum. Emziriyorum ama az az emiyor. Sizede geçmiş olsun
Filizz66 Ecrin-murat-baser Allah’ın izniyle geçer annesi benim kuzum hem emmiyordu zaten şimdi birde mama bile içmek istemiyor
Ecrin-murat-baser Tgc_ozgur valla öğrendiğimiz den beri kendimizi hiç dusunmedik hep çocuklar için uzuldum walla insallah hisetmez bile 😔
Ecrin-murat-baser Elifismail büyük insan dayanamıyor o ağrılara Rabbim yardımcınız olsun. Tum hastaların hasta çocukların dahil.
Elifismail Ecrin-murat-baser amin ben bu karantinada caresizlikten cok agladim yemeğimi yapacak halim yok cocuk surekli agliyo agrilari var esimin benim agrilarimiz var cocuga bakim kendimizemi yemek temzlk islerinemi sasrdm kaldim saolsun annem yemeklerimizi yapip kapiya birakip gidiyo
defmommy Ecrin-murat-baser bebeğim 5 günlüktü koronaya yakalandık ailecek bir sıkıntı olmadı bebekte bi kaç gün öksürüğü oldu o kadar
defmommy Ecrin-murat-baser hırıltı vardı boğazında biraz emzirdim sıkıntı olmadı ilaç almadan atlattık hepimiz
zuleyha44 Ecrin-murat-baser çok sağol canım. Bu aralar iştahsız olabilir ama sen emzir zorla. Bu arada ilaç kullanmaman lazım emzirmek için. Ben ilaçsız atlattım coviti
Ecrin-murat-baser Selim24 zaten belirti olursa bibgafta icinde gösteriyor korkmayın insallah gecmemistir. Varmı bi belirtisi
Selim24 Ecrin-murat-baser bizde bişey yok ama bebeğim bi kaç gündür öksürüp hapşırıyor.. Kendisinde de halsizlik dışında bi belirti olmamış henüz