Ben -eşim ve 13 aylık oğlum corona olduk maalesef.
Bebeklerde ilaç kullanılmıyor maalesef.
Aile hekimimize ve bebek doktorumuza danıştık hergün bilgi alıyorlar,
eğer oğlunuzda ve kızınızda yüksek ateş ve nefes darlığı nefes güçlüğü yoksa endişe etmeyin.
halsizlik ,iştahsızlık ve ishal görülecek.
Bebeğinizi bol bol emzirin, kızınıza bol bol sıvı tükettirin ve mutlaka d vitamini verin, istahsız olabilir yemesine özen gösterin.
10 güne atlatırlar.
Benim oğlum 5 gün gösterdi belirtileri şuan 7. Gün hala pozitif ama çok iyi durumu.
merak etmeyin