seydaac daha olmadi sunnet delik kucuk dediler cis yapamiyormus gecende bir anne burda yazmisdi cise gidince agliyorsa enfeksiyon ola bilir antibiyotik yapdik ama evde doktorlar hastanede kalmali dedi hic kimse istemedi karonadan dolayi tehlike falan soylediler ama benim icimi kurt kemiriyor acaba gecmedimi ogluma bisey olurmu insAllah onlarin lafiyla haraket etdim diye bisey olmaz yoksa kendimi aff etmem😔