Sefaserpil yok hastanede kalınmıyor, tabi çok yüksek değerlerde olursa bilemem ama öyle olsa zaten o zaman inatçı ateş falan oluyor. Benim kızım ilk üç günlükken idrar yolu enfeksiyonu oldu, o zaman hastaneye yatırdılar çünkü ateşi hiç düşmemişti bir de yenidoğan olduğu için yatırdılar. Ama sonra hiç kalmadık.