MervosP OzgeOzkan hanımefendinin başta yazdıgını okursanız diş cıkarma dönemindeyiz cok aglıyor demiş 😇
Sentrk HGu bende red yasasim biberonu degistm awent aldim..belli sure kasikla verdim mamayi,emzirmeye calistm aglatmadan ama sakin oldugunda..beyaz gurültu seslerini acip oyle emzirmeye calistm cok sukur tutmaya basladi