HGu Suhedaaa canım aynısını yaşıyorum mesajını görünce aslında bana umut oldun 🤲🏻 bebeğim 37 haftalık doğdu bir hafta küvezde kaldı orada biberona alıştı şimdi evime geldi ama mememi tutmuyor çok ağlıyor emmiyor biberonda fazla fazla içiyor ne yapmalıyım bana yardımcı olur musun
Sentrk HGu bende red yasasim biberonu degistm awent aldim..belli sure kasikla verdim mamayi,emzirmeye calistm aglatmadan ama sakin oldugunda..beyaz gurültu seslerini acip oyle emzirmeye calistm cok sukur tutmaya basladi
Suhedaaa MervosP memnun musun peki yok tutuyor mu bebivita sanırım tok tutmuyor bide içeriği iyi değil diyorlar 🤷🏻♀️
MervosP Suhedaaa ben memnunum tok tutuyor aptamil 0-6 ay 1 numara almıstım beni emiyor baya sonra 30 40 cc veriyorum yetiyor
Suhedaaa MervosP oy ne alemler bizim bebiş 😂 Allahım başımızdan eksik etmesin inşallah 🤲🏻 bende sırf uyusun diye memeyi veriyorum kokumu alsın kendini güvende hissetsin diye yuppi uyuyor tam beşiğe derken hoppa sen misin beni beşiğe koymaya çalışan der gibi uyanıyor 😂😂
MervosP Suhedaaa vallahi bu beşiklerde ne var anlamıyorum 😂 tilki uykusuna yatıyorlar bildigin tek göz hemen acılıyor 😂 ben artık memede uyuyo göğsüme alıyorum içi tam geçince koyuyorum tabi bazen bu bile işe yaramıyor 😂
Suhedaaa MervosP bende mi denesem bilemedim bebivita kullanıyorum ben bazen doyuyor bazen de doymuyor, peki gaz problemi nasıl
Suhedaaa MervosP yok bacım yaramaz bende defalarca denedim 😂 hani bide 4 5 aylık olsa belki yanıma alır yatarım ama daha 1 ay 18 günlük 🤭 havalar soğumaya da başladı kundak yapıyorum 🤷🏻♀️
paputmoms MervosP ben şu an yaşıyorum onu 😔 diş çıkarma dönemi çok kötü çok memede ağlıyor hatta çok ağlıyor 😔😔😔😔 yemeden uyudu az önce durmuyor hiç 😔😔😔
MervosP Suhedaaa ben kundak yapmıyorum nefret ediyor birkere hastahanede yapmıstık cıkardı elini kolunu rahat durmuyor bizim doktor da önermiyo kundagı zaten ☺️ Bazen aspiratörün yanında uyuyor dene sene bizde 27 günlüğüz
OzgeOzkan MervosP neden disden olduğunu düşündünüz? Benim de bebeğim 3 aylık reddediyor arada. Emzik ve biberon da kullanıyorum malesef. Elleri hep ağzında salyasi çok arttı
Suhedaaa MervosP benim kızda kundak sevmiyordu başlarda eli kolu durmazdı çıkarırdı hep. Ama havalar soğuyunca alışması için bi kaç defa denedim şimdi mis gibi uyuyor içinde bazen sıkılınca açıyorum. Şu an açmışım kollar her bi yana uyuyor 😁
TalentedMom MervosP canım meme reddi sadece biberon kullanmakla olmuyor çünkü bebeğim 4 aylıkken durduk yere reddetti biberon ne mama kullanıyorduk sütüm azalmıştı sadece geceler 2 ay emdi şuan 8 aylık 6 aylıkken tamamen reddetti şuan asla emmiyor ağzına götürmeye başladığımda çığlıkları basıyor
MervosP OzgeOzkan hanımefendinin başta yazdıgını okursanız diş cıkarma dönemindeyiz cok aglıyor demiş 😇
Serpiltemis Suhedaaa benimde bebeğim emmiyor emmesi için herşey yapıyorum istediğim sonuca bi türlü varamıyorum sezeryan sonrası sütüm gelmediği için biberonla mama vermemizi söylediler biberonun boyle meme reddi olacağını kimse söylememişti siz nasil başardınız bana da yardımcı olur musunuz