Nesliimm kesinlikle benim kızımın alerjik bronşiti vardı allah karşımıza Murat hocayı çıkardı o olmasa belkide astıma çevirdi onun tedavi yöntemi sayesinde kızım düzeldi ve her zaman çocuğa en az zarar veren ilaçlar veriri antibiyotiği çok zorunlu kalmadıkça vermezdi bize en sevdiğim yöntemide yani gerçekten iyi bi ÇOCUK doktoru .