EceSultan 45 gndür aynaya bakmıyorum diyebilirim 😂 o kadar yorgun bitkin bakımsız kaşlı bıyıklı.. geçicek nasılsa diye düşünelim. takmıyoruz sanıyoruz ama takıyoruz çnkü herkesten olumsuz şeyler duyuyoruz nolmuş sana ne hale gelmişsin yüzün gözün sivilce dolmuş vs. hep olumsuz bi kişide demiyorki günde 2 saat anca uyuyorsun yorgunluk uykusuzluk çok normal buna rağmen iyisin.. bizde biliyoruz halimizide yüzümüze yüzümüze vurmayın 😭