zeynepasel26 Perimasali Hayır uyku tulumu bunun için zaten üstünü örtmeye gerek yok isterseniz tedbir amaçlı bir ince battaniye örtebilirsiniz
Busrabektas Perimasali fotoğraf nasıl ekleyeceğimi bilemediğim için link bırakıyorum duan ev 23-24 derece olduğunda https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4235737/1026766 LCW den aldığım 1.7 tog uyku tulumunu kullanıyorum her yeri sıcacık oluyor. Bi de daha soguk havalar için https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4235764/1029813 bunu aldım 2.8 tog size tavsiyem tam bedenini alın zaten sis duruyor bebeği rahatsız etmesin yaka kısmı ağzına girip.
Olivki Perimasali anne sütü alıyorsa kolay hasta olmaz ama çok terliosa dmk ki sıcaklıyor.. bir de sakın corapla yatırmayın
Perimasali Olivki mama alıyorsa hasta olması çokmu çabuk oluyor ? Kızım sadece mama içiyor bunu ilk defa duyuyorum. Anne sütü alanlar hiç mi hasta olmuyor yani ?
Mom107 Perimasali uzun kollu ama çok ince pjama 1.7 tog uyku tulumu sabaha karşı biraz serin oluyor çünkü
mom20 Perimasali anneler lütfen en az 2 yaşına kadar bebeklerinizin üstünü örtmeyin uyku tulumu giydirin
MarlaSinger Perimasali üstüne atlet günü olan çıtçıtlı badi üzerine de uzun kollu. Örtmek için penye battaniye yeter bence
Olivki Perimasali tabi ki anne sutu alan da oluyor ama daha az ve daha cabuk atlatabiliyor sonucta anne sutu bagısıklıgı daha fazla güçlü tutuyor. Yoklugunda tabi ki formül mama. Ancak varsa kesınlkle anne sutu👍🏼
Perimasali Olivki kuzenimin bebeği 2 yaşına kadar anne sütü aldı fakat 2 kez havale geçirdi ve çok sık hasta oluyor 🤷🏻♀️ Bununla bir alakası yok. Bebekten bebeğe değişir bir durum. Anne sütü olsa zaten anne sütü tabikide alıcak kimse varken mama vermiyordur.
Olivki Perimasali https://www.who.int/maternal_child_adolescent/topics/child/nutrition/breastfeeding/en/ dunya saglık orgutu dıyor