sedaaff96- Perimasali ben çıtçıtlı badi üzerinde lc waikikiden aldığım uyku tulumu her yeri sıcacık oluyor tavsiye ederim
Eminos Perimasali evimiz su an 25 derece 18,5 aylik oglum uzerini kesinlikle ortturmuyor uzun kollu tulumla uyuyor corapsiz kis icinse 1,5 tog uyku tulumu aldim kisinda evimiz 23-24 derece olur
Olivki Perimasali kolsuz çıtçıtlı badi üzerine alt üst takım veya tulum uzun kollu, üzerine de bazen 2tane müslim bazen müslin ve polar örtuyorum. Evın ısısı gece saat ılerledıkce degısıyor🤔
Busrabektas Perimasali fotoğraf nasıl ekleyeceğimi bilemediğim için link bırakıyorum duan ev 23-24 derece olduğunda https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4235737/1026766 LCW den aldığım 1.7 tog uyku tulumunu kullanıyorum her yeri sıcacık oluyor. Bi de daha soguk havalar için https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4235764/1029813 bunu aldım 2.8 tog size tavsiyem tam bedenini alın zaten sis duruyor bebeği rahatsız etmesin yaka kısmı ağzına girip.
CansuveCan Bizim 24-25 derece ben içine zıbın üstüne uzun normal çıtçıtlı altına uzun ve çorap giydşrşyorum. Üstüne de bebek battaniyesi örtüyorum
CansuveCan Perimasali evet benim de yanakları soğuk oluyor. Üşüyor mu bilmiyorum yanakları sağıyla olunca. Bende tulum aldım ama dağa giydirmedim
Perimasali sedaaff96- bende aldım uyku tulumu lcwden ama çok inceler trendyoldan bakıyorum ama hiç yazmıyor tog değerleri
Hazel35 Evimiz 25derece ve atlet üstüne yarım kollu body, altına pijama, bide yumuşacık bir çorap. Üstünü örtmüyorum. 23olsa sadece body uzun kollu olur sanırım
Avsininannesi15 Perimasali canım 2 gun once lcw den aldim uyku tulumu patiksiz 2.8 tog çok güzel bi bak istersen sıcacık tutuyor
Hazel35 Perimasali benimki Bir ara emzirirken terliyordu. Oda sıcaklığı bana göre çok iyi ama bebeklere göre sıcak. Sonra boyun pişiği olmaya başladı. Baktım olmuyor önce üstünü örmekten vazgeçtim sonrada uzun kalın giydirmekten vazgeçtim. Klimayı da 1haftadır açmıyorum.
Perimasali Olivki evet bizim evdede öyle oluyor bide kızımın kafası çok terliyor bu hasta edermi onu 😢
zeynepasel26 7 buçuk aylık çıtçıtlı badi üzerine pijama takımı giydiriyor çorapsız yaptırıyorum üzerine kadife bayittaniye örtüyorum ama sürekli açıyor uyku tulumu alıcam iyice hava soğumadan
Perimasali zeynepasel26 uyku tulumlarında üstü örtülmezmi peki benim kızımda çok açıyor üstünü özellikle kollarını
Olivki Perimasali anne sütü alıyorsa kolay hasta olmaz ama çok terliosa dmk ki sıcaklıyor.. bir de sakın corapla yatırmayın
zeynepasel26 Perimasali Hayır uyku tulumu bunun için zaten üstünü örtmeye gerek yok isterseniz tedbir amaçlı bir ince battaniye örtebilirsiniz