Alpinannesi1 bizimki ayakta kucakta hicbiryerde sallanmiyor 😱 uykusu iyici sıkıstirmazsa asla uyumuyir hafif uykusu geldiginde mızmızlanmaya basliyor uyuyana kadar agliyir kendini geriyor bagiriyor 😑 en sonunda pes edip sizip kaliyor ve bu herzaman mama icerken oluyor ve hep agliyor. Keske ayagimda sallamaya alistirsaymisim 😭