Elmaliseker benim de sütüm çok erken kesildi mama veriyorum ek gıdaya da başladık çok kabızlık çekiyoruz mamayı da çok yemiyo her seferinde biberon da kalıyor acaba az mı besleniyor kabız oluyor Hiç böyle düşünmemiştim virüsden dolayı hastaneye de gitmek istemiyorum mamalar dan dır die 1yaşında süte başlamayı düşünüyordum bende
😇