TheLatte My_son 13 aylıkken verdim ama içmiyo tükürüyo geri. Muzla birlikde yaptım onuda 30 cc anca içti. Balıda arada 1 c.k veriyorum
Zerr My_son 1 yaşı gelmeden domates ve çilek yedik. Azar azar.. sonra süt ve bal da verdim ama pekmezi daha çok seviyor
Damladamla1 Elmaliseker sindirimde bi sorun yaşadınız mı peki benim sütüm yok kızım formül süt kullanıyor 1 yaşında normal süte başlamayı düşünüyorum
Elmaliseker Damladamla1 bende mama veriodum istemiodu sute boylelikle basldm kabizlk yasadik ama beslnmeyele haloldu .. doktrmz sut kaynaklı degil az yedgi icin kabiz oluo demsti ama ben sutten oldgnu dsnuorm
Erencinarinannesi My_son bal veriyorum her gün bir tatlı kaşığı yedirmeye çalışıyorum ama süt vermedim vermeyi de düşünmüyorum açıkçası zaten anne sütü alıyor bence gerek yok çocuklara 2 yaşına kadar
Kereminannesiii My_son emzirdiğim için süte henüz ihtiyaç duymadım. Balı denedik alerji olmadı ara ara veriyorum