cydcvk elifiii bencede😂😂 ya plastik olan herseyden midesi bulanıyo biberon almıyor şimdiden telaşa düştüm
elifiii cydcvk bu cok cok normal, hiç telaşlanmayın. plastik veya cam herşeyini her gün yıkıyorum su bile olsa içinde kalınca koku oluyor.
esmerayes cydcvk benimki sutum olmadiginicin biberon tutuyo mamayi biberonla iciyo ama ne yaptiysam suyu iciremedim en son cozum cay bardagi oldu
esmerayes cydcvk evet zaten 5 aylikken su ve ek gida vermeye basladim ben ama biberonla alistirma bardagiyla hicbiseyle icmeyince en son cay bardayigla icirebildim doke saca iciyo ama iciyo sonucta o bile biseydir
Koalammm cydcvk Şu an küçük 6 aylık olduğunda fincana koyup verebilirsin ilk etapta pipetli falan al diyenler olmuş 6 aylık bebek pipetli suluğun içindeki suyu içemez 8 aydan önce alma yani
cydcvk Koalammm aradığım cevap teşekkür ederim 6 aylık hüp diye çekmeyi beceremez diye düşüyorum bi de plastikte almıyo ağzına
Koalammm cydcvk Biraz daha büyüyünce yavaş yavaş alışır şu anda küçük olduğu için öğürme refleksi daha kaybolmamis durumda bende ilk biberon verdigimde yadirgayip mama icmemisti ama bir iki biberonsuz yapamaz oldu 😏😏
Deletedmom_29 cydcvk bence ek gıdaya geçince ek gıdayı ağzına aldığı gibi suyu da içer bir şekilde. İnşallah sorun yaşamazsınız