cydcvk Bebişim 4 aylık sadece anne sütü alıyo. Biberon emzik tutmuyor öğürüyor kusuyor. Mama kaşığını ağzına sokunca bile öğürüyo ek gıdaya başlayınca nasıl vericem suyu. Siz nasıl veriyosunuz bebişlere
Minnakseven cydcvk kaşığı degdiriyorum ağzına o ucundan emiyo.alistirma bardağı da kullanılabilirsin çok dik tutmadan
AnneBebek1 elifiii pipetten cekebiliyorlar mi normal pipet denedim ama çekemiyor aventin pipetli sulugu ise yarıyor mu?
elifiii elifiii 4 ay için erken pipetli için ( pipetli için yaklasık 8-9 ay daha uygun) anne sutu alıyorsa 6. aya kadar cok asırı terleme veya sıcak durumu yoksa 6. aya kadar su verilmesine gerek yok ( siz 3-4 lt kadar su tüketin mutlaka) cok su verecekseniz yumusak silikon kasıklar ile emzirme sonraları 1-2 kasık verirsiniz.
tugceo92 cydcvk bebeğim 4 aylık demissiniz. Zaten sadece anne suyu alıyorsa şuan şu vermeniz gerekmiyor ki. 6. Aydan sonra ek gıdaya geçince suya başlanır. Lâkin anne sutu almıyor mama alıyorsa ve ek gıdaya doktor erken başlatmış ise o zaman az az verilebilir.
elifiii cydcvk Şu anda bebeğiniz 4 aylık ve anne sütü alıyor ya siz olması gereken kadar su tüketirseniz ve bebeğinizi her istediğinde ( saatlere baglı kalmadan emzirirseniz susuz kalmaz. Ek gıda dönemi baslayınca yemek sonrası veya aralarda azar azar su verirsiniz. 1-2 kasık dediğim şu an su verme ihtiyacınız olmuşsa diye demiştim ( ama önerilmiyor dediğim gibi hastalık vb. durumlar haricinde)
elifiii cydcvk canım sen yzdıklarımı tam okumuyorsun ☺️6 ay pipet için erken 8-9. ay daha uygun yanına yazmıstım. kafanız cok karısmıs sizin. Su konusunu ek gıdaya kadar rafa kaldırın.
Pamuk_seker cydcvk ek gidaya basladiginda ben kucuk biberonla vermiştim 8 9 aylikkende kucuk cam biberonla verdim simdi pipetli bardak cam suluk bardak karisik veriyorum 😀
cydcvk elifiii bencede😂😂 ya plastik olan herseyden midesi bulanıyo biberon almıyor şimdiden telaşa düştüm
HonKiPonKiDoNiNo Çaydanlik 🤣🤣 @cydcvk Kiz neyle verilir su minicikse kasik azcik buyuyince suluk biberon 🙂 zamanla alisir biberona avent naturel tavsiye ederimm,sulukta yine avent
Mom061 cydcvk 6 aylıkken chicco suluk almıştım, 9 aylıkkende chicco pipetli suluğa geçtik. Şuan 13 aylık biberondan, bardaktan, suluktan nerden bulursa içiyor. 😂