Dogu20 canım bugün kullandım. Daha iyi gaz çıkardı oğlum. Yarın tekrar deneyeceğim yinede bilgin olsun. Birde eczaneye alırken söyledim damla kullanıyordum ama eskisi kadar etki etmiyor yetersiz kalıyor acaba şurup nasıl olur dedim damla etki ettiyse şurubuda eder dedi. Bugün sabah damla vermiştim sonrasında şuruptan devam ettim daha rahat oldu oğlum