ilkgozagrimmmm evet kullanmaya başladığımız ilk ay ağlama süreleri azaldı, uykuya geçişi daha rahat oldu. Şurup öncesi akşam üzeri 5te başlayıp gece 11 e kadar süren ağlamaları olurdu, emzirmeye çalışırken krizlere girerdi. İkinci ay da kullandık tamamen bitti ağlamaları, sadece uykuya geçişlerde sorun yaşadık o da 4.ayın sonunda düzelmişti.