Beyaz-itli-prenses [bilinmeyen] aklıma bir arkadaşın eşi kot almıştı poşet almadan eliyle taşımıştı o geldi 😂😂😂
Aliim [bilinmeyen] bende eczacıys dedim fiyay düşmüş:)) rezil oldum adam abla o fiyatat bulursan biEde getir dedi 😂
PnrTurK [bilinmeyen] 😅🤣😁aklım bazen verilen cevaplara gerçekten buz kesiyor boşver canım çok faydalı bir bilgi olmuş emeğine sağlık allah razı olsun bende kaç para olduğunu merak ediyordum
Gizem37 [bilinmeyen] Eski postlari okusaydiniz bunun böyle olduğunu anlamakta geç kalmazdınız rota aşısı gerçekten sıktı ben 71 tlye aldim yaptirdim simdi ki doz 215 tl zaten basindan beri firmanin bu şekilde yapıcağı söylenmiş ilaçlar yılbaşından önce toplatılmış elinde kalan eczaneler 71 tlden vermişti şimdi herhangi bi grup kurup şikayet etmek vs bos minareyi çalan kılıfı coktan hazırlamıştı zaten bu aşı özel bi aşı devlet karşılamiyor adam isterse bin tlden satar maalesef canin isterse al istemezse alma kafasindalar bu aşı devlet listesine girmediği sürece bizimle daha cookk oynayacaklar...
Gizem37 Asya2402 Anladim peki kesin 70 tl mi tarihi falan gecmis olmasin bir cok eczaneyi aradim 215 diyorlar
Gizem37 Asya2402 Anladim banada 1 eczane 71 dedi tmam dedim sipariş girdiler sonra geri aradilar 215 dediler o yüzden şaşırdım onlarinda güncel fiyattan haberi mi yok acaba
Gokturkum [bilinmeyen] cuma günü 2. Dozu yaptırdım 210 tl verdim ilk dozu da o fiyata almıştım 71 tl ye düşecek diye sevinmiştim ama olmadı hatta düştüğü gün eczacı arkadaşımla istedik depo ilacı vermedi yok diye
Tubidy [bilinmeyen] biliyorum tek doz olduğunu 🙈ilaca iki kez o parayı ödemek çok demek istemiştim 😂 özel firmalarda mecbur yaptıracağımızı biliyorlar fiyatı çekerler mi aşağı hiç. 🤦🏻♀️