Ben eve geldiğimde hiç yatmadım yatar bi halim olmadı belkide oldu bilmiyorum acı eşiğim yüksektir acımam pek kendime 3 güne normal yaşantıma donmuş 5 6 güne de kendim rahatlikla yatıp kalkıyordum, bunun birisi dokularımın çok iyi olmasıyla çok çabuk iyileşmek diğeri ise yatmadigim için sürekli yürümek çok fazla yürüdüğüm için çok çabuk toparladım, yürürken nefesim kesilirdi 3 gün boyunca ama aldırış etmeden hareketlerimi kesmemiştim çok faydasini gördüm