Sevilayy_1 OzgeOzkan mavi renk olan öyle mor kutu pişik sonrası için diye biliyorum primadan başka hangi bezi bağlasam pişik yapıyo mecbur hep primaya geri döndük inşallah siz dönmezsiniz o anlamda söyledim
[silindi] Sevilayy_1 evet ya bende ilk prima kullandım sonra başka biz beze geçim dedim ama hep kötü oldu sonea.tekrar primaya döndükk
OglumKerem Pişik için saf sarı kantaron yağını deneyin pişiği bir seferde geçiriyor. Sırtına doğru kızarıklığa da iyi gelir benim oğlumunda olmuştu, ben bezin arka kısmını katlayıp bağlıyorum o zaman olmuyor.
Cemreduru OzgeOzkan çok az sürüyorum elimi kreme degdırıyorum sadece ve iyice yediriyorum, bir sonraki bez e kadar cildi emmiş oluyor zaten