Arkadaşlar oglumu iki hafta önce sünnet ettirdik. Doktorumuz farklı bir bez kullanımı önerdi. Islaklık göstergesi olmayan. Prima aktif Bebek aldık 4 numara. Normalde Molfix püre soft 3 numara kullanıyordum. 2 hafta sonunda primayi bıraktım.2 gündür kendi bezimizi kullanmaya başladım ve pişik oldu. Bu durum neden olmuş olabilir ? Prima alışkanlık mi yaptı? Hangi bezle devam etmeliyim ? Pişik için trosyd yazmıştı doktor aranızda kullanan fayda gören oldu mu ?