Skannesi Yatarak emzirme, ortakulak iltihabına sebeb olmaz kesinlikle, emzirme danışmanlığı aldığım ebe söylemişti. Ortakulak iltihabı biberonla beslenme durumunda oluşur.
brokoli uykunuz varken yapmayin bence. ben de uzanirken emziriyorum ama uyku konusunda kendime guvenemedigimde risk almiyorum. allah korusun
Aysess38 Annem bana hep öyle söylüyor rahat edersin yatarak emzir bebeğini diye beni de öyle büyütmüş ..sizler konuşunca düşündüm de benim de kulaklarım hep rahatsızmış bebekken hatta kulak zarımdan ameliyat oldum zamanında annem beni öyle emzirdiği için mi yoksa 😞😒 gerçi doktor doğuştan demişti ama 😕