Mom0970 Kucukprensim bugün de 7 kere kaka yaptı ya normal mi dolu dolu değildi bezler az az hep ama çok yaptı bir iki kere yapıyordu artık düzene oturmuştu
Kucukprensim Mom0970 bizim o zaman usttugunde az az 12 kere yapmıştı. Ama siz doktorunuz varsa sorun isterseniz yine de biz tahlil falan vermiştik doktor normal demişti
Zehrabaysan Mom0970 canım aynısı olmuştu ishal teşhisi kondu bagırsak enfeksiyonu çıktı şurup verdi bebeğim 37günlüktü