F96 ben hemen doktora giderim herseyde🙈 doktor eve gönderir iki gün gözle gecmezse gel der zaten gecmiş olur ishali ıvırı zıvırı 🙈 eşimde bıktı bnden çocuga zaten inanılmaz bakıyon cok saglıklı bünyesi zaten güçlü yiyen cocuk bide kolay kolay hasta olmaz ama ben duramam saglamken bile bi kanına bktıyım demirine filan derim🙈 çocuk 20aylık çok gitmiştir doktora ama sor ciddi kac kere hasta oldu doktorluk diye 3tür🙈🙈 bazende iyi değil belkide ben endişe ederim. Buraya sorup gitmeyenlerede sasırıyorum acıkcası ya gercekten kötüyse.