Beybi_si valla sağlıksız olacak ama nesguik o toz olan alın süte karıştırıp her yemek sonrası iç bide peynir bol bol tüket kuru yemiş ye ama kavrulmamış olsun happy momda bunu yapıp çok kolay kilo aşdıranlar oldu hemde bir çok kişi benimde bebeğim zayıftı eşim bırakmadı içeyim 2,5 kilo doğdu 46 cm gelişimi hala geride seyrediyor ne boy var ne kilo 3 ve üzeri olsa iyi oluyor bence.