Kizlar 31+6 hamileyim dün doktor kontrolünde bebeğimin 1400 gram olduğunu öğrendim 10 gün düşük mus kilosu bebegin cok zayif dedi doktorum karninda büyümemiş zaten dedi ilk gebeliğimde de böyle idi bebeğime nasil beslenerek kilo aldirabilirim sizce ben şöyle bir beslenme oluşturdum ama
Sabah ac karnina 1 bardak ılık şekersiz süt +muz
Öğlen 1 avuç kuru siyah uzum +ceviz
Aksam 1 bardak süt +2 tane incir
Ve havuc suyunun da kilo aldırdığıni soyledi doktor ayni zamanda ispanak ve kirmizi mercimek daha neler ekleyebilrim?