Tugbyldz Gamzeburkan Allah annelere babalara sabır versin eşimle napcağımızı şaşırdık🤸♂️ inşallah bizimde enyakın zamanda geçer
Tugbyldz MetehaninAnnesii Bir tanıdığım hergün sarımsak yutuyorum sabahları dedi aşıya gitmeden öncede iki tane yutuyorum dedi sütten çocuğa geçip çocuğuda sakinleşiyomuş hiç sorun yaşamamış aşılarında bende deniycem sizede fikir olsun
MetehaninAnnesii Synmannesi Rabbim yardımcımız olsun canım sizinde inşallah bi an evvel olur biter acısız sancısız
Ftmaelifnur Benimkide dun oldu cok ağlıyor ve ateşi çıktı dün bütün gün atesliydi bugün yok sok sukur ama huy degistirdigine mi yanarsın gülerek gittigimiz asımıza bam baska kız olarak geri çıktık ve uykuda çok sıçrıyor ne yapacagımı şasırdım 😔
MetehaninAnnesii Ftmaelifnur Allah yardım etsin bende şimdi gece uykusuna yatırdım inliyordu ateşi yok çok şükür ama açıyo sanırım 😕
Ftmaelifnur MetehaninAnnesii evet inliyor icim acıyor valla onu oyle gordukce ama napalım aşılarımız sifa olsun 🙏
strongMom MetehaninAnnesii benimde öyleydi feryat figan agladı susturmaya çalıştım dikkatini başka yöne çekmeye çalıştım iki üç saat dayandı canım durmadı calpol verdim bnde öyle uyudu da rahatladı daha da ağlamadı
MetehaninAnnesii strongMom eşime ilaç al dedim görümcem bende var alma demiş dolv3n vermiş onada baktım netten 6 ay sonrası bebeklerde kullanılır yazıyo kullanmadım o yüzden
Kubradaghan74 MetehaninAnnesii canım geçmiş olsun. Aşının olduğu yere vicks merhem varya birazcık ondan sür acısını şişini alıyor. Doktorumuz da ebemizde önerdi
Kubradaghan74 MetehaninAnnesii ben oğluma aşılarından hemen sonra sürerdim. Faydası da olurdu. Komşunuz yok mu yakın olduğunuz belki vardır.
Gamidemi MetehaninAnnesii asi yerleri acıyor büyük ihtimalle 😔 dün bizde menenjitlerin ikinci dozlarini olduk . Ağlıyor ve bacaklarını hareket etmiyordu doktorumuz calpol verin dedi ağrı kesici özelliği de var calpolun. Bazı doktorlar önermiyor ama bebem çok ağladı çok 😔