Synmannesi valla bende korka korka gittim ama napalim 1 2 gün çeker sonra geçer inşallah yaptırmasak neler olur düşünmek istemiyorum bu arada ilaç kullanmadım hiç almadım da o yüzden başka bi çözümü varsa diye yazdım bacakları acıyo muhtemelen aşı yerleri