MerveLiva çok geçmiş olsun cnm 😔 bnde özel hastanede vurdurdum aşılarını ama çok titizler gerçekten. Doktor sisteme giriyor hemşire asi kartını okutuyor hangi asilar yapacağını söylüyor teyit ediyoruz yan etkileri ve banyo yapıp yapamayacağının bilgisini veriyor sonra aşıyı bebeğimle konuşarak yapıyor bizimki hiç ağlamıyo bile asilarda . İşini hakkıyla yapan insanlara denk gelmek çok rahatlatıcı oluyor gerçekten,için rahat ayrılıyorum her seferinde.