Burada Ikı gun once post açmıştım malesef 4.ay aşılarını yaptrmak için gittiğimde 4aylık bebeğime iznim ve bilgim olmadan12.ay kızamık aşısı yapılmış ve bunu akşam öğrenmiştim elim ayağıma dolanmıştı vücudu kaldırır mı ne yapmam gerekır dıye onca doktor nca hemşireyle görüştüm genel tanı olarak 5 ila 10 gün içerisinde ateş ve döküntü yapabilir dediler ertesi gün epikriz raporu almak için gittiğimde hala o hemşirenin çalıştığını gördüm ve şok oldum başka canlar yanmasın diye cimere şikayet ettim savcılığa suç duyurusunda bulundum ve soruşturma başlatıldı bugun itibariyle Rabbim tüm evlatlarımızı korusun kızım İnşAllah hasarsız atlatır bu süreci malesef 1yaşına geldğinde tekrar bu süreçten geçicez çnkü yine aynı aşıyı olacak şuan hiçbir koruyuculuğu olmayacakmış boşa yapılmış bu can hata yanlış kaldırmaz Rabbim heryere ehlini versin amacım kimsenin ekmeğiyle oynamak değil ama biz sağlıkçılara canımızı emanet ediyoruz böyle bir dalgınlığı kaldıracak bir meslek değil bu bana bişi olmadı diyip başkalarını tehlikeye atamazdım herkes hatasının bedelini ödeyecek cezasını alacak demem o ki nolur bir hata bir kargaşa varsa gereken yerlere şikayet edelim anneler bu konuda çok daha hassas biliyorum hiçbirşeyi gözardı etmeyelim umarım kimsenin canı yanmaz Rabbim herkesin evladını bağışlasın.hem o hemşire hemde hastane yönetimine soruşturma açtım Hakk yerini bulsun inşAllah.