gulsenagc sadece denemen adına söylüyorum. Hiç sevmiyorum bu bebek aç diyenleri. Anne anlar muhakkak ama acaba 1-2 ölçek mama mı deneseniz? Ben de o sebepsiz çığlık çığlık ağlamalarda gazı var masaj yap, uykusu var salla pşşpşşla, altını aç hava alsın... hepsini denedim ama meğer bebek doymuyomuş.