gulsenagc benim bebeğimde öyleydi 40 çıkar çıkmaz düzeldi seninki de düzelir Allah’ın izniyle
Akşam 10 da başlıyordu ve sabah 9 da yatağıma giriyordum ben öğlende deliksiz uyuyordu emzirmek için zor uyandırıyordum
Ve geceleri fön makinesiyle uyuduk 1 ay boyunca dibine koymadık tabiki biraz uzağına sıcaklık rahatsız etmesin diye onu duyar duymaz uyuyordu kapatınca tekrar ağlamaya başlıyordu 😂🙈 ama şimdi geceleri 12 de en son emzirip altını değiştirip uyutuyorum sabah 7 8 de uyanıyor azıcık sabır gece gündüz kavramı yok maalesef 1 ayı atlatmışsınız az kalmış sabredin birazcık 🙏🏽🙏🏽🙏🏽