nurtalay Zeys içimi rahatlattınız vallahi aslında bana da zor ondan ayrı bi odada uyumak ama onun iyiliği için gerekli diye düşünüyorum
nurtalay Gonci bizimde aslında odalar Yanyana ama girişleri çok uzak birbirine arada hol var o yüzden sesini duyamam gibi geliyo telsiz aldım bakalım hiç daha denemedim ama inşallah duyabilirim tedirgin yarıyorum
nurtalay Kuzumveben ayırdıktan sonra bidaha yanıma almam diye düşünüyorum bende ama bi yandan da küçük diye kıyamıyorum işte
Naz_N nurtalay 4,5 aylık falandı gece uykularını da odasında uyumaya başladığında, öncesinde gündüz uykularının da çoğunu odasında uyuyordu. Uyku süresi de arttı, bir sıkıntı yok memnunuz biz🙈🌸
nurtalay Naz_N bizim uyku süreleri çok kısa gündüz 20 dk en fazla ona bi çözüm bulamadım ama gece uykuları düzene girecek gibi duruyo
Elifyor nurtalay bende 7 buçuk aylıkken ayırdım çok şükür hiç zorluk yaşamadım küçükken alışmaları daha kolay oluyor bence gündüz de hep odasında uyuyor. Bizim uykumuz da çok hafif kendi odasında çok daha rahat uyuyor. Denersiniz gündüz odasında oyunlar oynayın orada vakit geçirin odasına alıştırın inşallah zor olmaz ☺️
nurtalay Elifyor gündü uykularını da odasında yaptırıyorum şu anda alıştı gibi bişey benim korkum gece uyandığı zaman hemen beni göremeyince korkar mı aramızda ki güven bağı zedelenir mi
LittleLemon 32075642 @nurtalay bende 4.ayinda ayırdım gerçekten küçükken adapte olması daha kolay oluyor ama tavsiyem telsiz yerine kamera tarzı birsey alın benim bebeğimde gece sık uyanır çok hareket eder her sese uyansamda kameradan bakıyorum bazen kalkıp gitmeme gerek kalmıyor kendi kendine geri uyuyor ama 6.5aylik oldu artık o yuzden bazen de korkuluktan ellerini ayaklarını çıkarıp sallamaya falan çalışıyor doğru düzgün sesi gelmiyor kendince oynuyor geri çekiyor elini ayağını ve uyuyor ben gidip müdahale etmemiş oluyorum uykusu dagilmamis oluyor ama takip ediyorum hemen müdahale etmem gerekirse diye benimde icim daha rahat oluyor gördüğüm için her sese gitmem yorucu olabilir sizin için o özellikle geceleri gündüz yada akşam o uyurken hem onu izliyor hem kendi işlerime bakıyorum falan daha rahat oluyor telsizden daha kolaylık olur size eğer henüz almadiysaniz kamera alın derim
nurdan10 LittleLemon zaten her sese gitmek çocugunda uykusunu bölüyor uzmanlar hemen odaya dalmayın diyorlar. O yüzden kamera bnce cok iyi👌 Cocukta farkında degil onu izlediğimizin sonuçta😇
nurtalay LittleLemon telsiz aldım şu amda ama kamera siz ne kullanıyorsunuz ne önerirsiniz ona da bakabilirim
nurtalay Gonci evet alarm kurmayı düşünüyorum zaten ilk başlarda sonra zamanla alışırız heralde ikimizde
Aysukk nurtalay pedegoglar ilk altı ay anne yani iki yaşına kadarda aynı odada olması cocugun aidiyet ve guven duygusu için çok önemli diyor amma velakin bende iki uaşına kadar odamda tutarmıyım mechul😅
Sehar Kuzumveben mama ile besleniyor gündüz uykuları çok az şuan diş çıkarıyor gece ağrısı olduğunda uyanıyor 2. Dişte tam acikince başlayacağım o zamanda uğraşacağım sonrada sonrası daha zor olur gibime geliyor 😏
Kuzumveben Sehar dis donemi cok zor oluyor canim ya saat basi uyaniyorlar agliyorlar ozelikle azi ve kopek disleri zor ama pes etme ilerfe ayirmak cok daha zor olucak ilerinin rahatini dusun
Alpaslanceylan nurtalay ben doğduğundan berı ayrı odada gece 3 kez uyanıyor alıştım artık alışıyor ınsan yanıma koymadım .
nurtalay Alpaslanceylan odaların kapısı yakın olsa bende sorun etmezdim de ağlarsa duymazsam diye endişe ediyorum
Alpaybus 2 yaşına kadar anneyle aynı yatakta ya da aynı odada yatması gerekir güvenli bağlanma açısından. Benim oğlum da 6 aylık. Beraber yatıyoruz, babayı çekyata postaladık mecburen. Beşiğinde de uyumuyor, bizim yatağa alıştı.
nurtalay Alpaybus ben aynı yatakta yarışmasını doğru bulmuyorum öyle bişey hiç yapmadım yanımızda ama kendi beşiğinde yattı her zaman bence bebeğimiz kadar eşimizle olan ilişkimizde çok önemli onları da ihmal etmememiz gerekir ☺️
nurdan10 nurtalay yok aslında tam zamanında ayırmışsın bişeyin farkında degil henüz. Bi kac sonra ayırsan basardı cıglıgı. Cok güzel zamanlama ben okuyup arastırıp 6.ayın uygun oldugunu buldum ona ragmen ayırmamıştım😃 sonra tatilde yan odada kaldı aa cocuk meger bizden uyuyamıyormuş uykusu güzelleşti. Sonra dedim hadi bir daha uzmanı dinliyim ek gıdaya güzelce alışmıştı gece beslenmesinide kestim. Sonuç mükemmel oldu😃 çocuk uyuyor. Çocukların meger 6.aydan sonra gece beslenmesine degil uykuya ihtiyacları varmış onuda çözdük. Reflüsüde cözüldü. Ek gıdaya geciş zaten cok keyifli ilerledi cocuk uyuyunca mutlu kalkıyor acıkıyor güzel yiyor. Bide gündüz uyku düzeninene dikkat ettim. Yapabiliyorsan desteksiz uykuyuda öğretin öğrenmediyse eger. Tam zamanı cünkü herseye cok kolay uyum saglarlar iki ayda alışırlar kendi basına uyumaya aglatmandan güven vere vere yapın. Tracy hogg kitabını okuyun. Çok güzel dönemdesiniz Herseyi öğretebilirsiniz onu üzmeden. Bu dönemi degerlendirin.
nurtalay nurdan10 ay canım ne güzel şeyler söylemişsin öyle 🥰 gece sık uyanıyo malesef emmek için ek gıdaya başladık ama benim sütüm yettiği için sadece tadımlık veriyorum doyurana kadar vermiyorum bişeyden emmeye daha çok düşkün gece beslenmesini keşke kesebilsek ama beceremedim ben bi türlü desteksiz uyutmak konusunda da önceden sallıyodum şimdi emerek uyuyo yatağına koyuyorum sallamıyorum zamanla kendi kendine de uyur inşallah becerebilirim hiç öyle bi sinyal göremedim ama allah büyüktür 😅
Derin34 nurtalay kızım 5 aylıktı odasını ayırdığımızda,zaten yan odam. çok güzel uyuyor maşallah🧿 Uykusu çok hafif, o da rahat etti biz de.
nurtalay Derin34 inşallah bizede faydası olur bizimkinin denk hafif yanımızda yatarken sağa sola dönemiyodum yatağın gıcırdamasına bile uyanıyordu
Defneninannesi-1 nurtalay 2 yaşından önce ayırman onu olumsuz etkileyecektir güvenli bağlanma konusunda
LittleLemon nurtalay Xiaomi smart home almıştık telsize ne kadar verdiniz bilmiyorum ama baktığımız telsizlerden çok çok daha uygundu o donem