nurtalay Benimki 18 aylık, gece kendi odasına yatırdığımda mutlaka bağırarak uyanır. Ve çok zor sakinleşir. Kendi yatak odamızda da park yatağı var oraya alırım rahatça huzurla uyur. O yüzden ben oda ayırma işini biraz daha erteledim, 2 yaşından sonra alıştırmaya başlıcam. Senin yavrun çok küçük daha uyandığında yalnız hissedebilir ve önünüzde zorlu dönemler var diş, ayapa kalkma,yürümeye başlama, zorlu atak haftaları bu dönemlerde varlığınızı hissetmeye ihtiyacı olacak. İmkanınız varsa yanınızdan ayırmayın.